Vizitky zůstávají efektivním propagačním nástrojem i v elektronické době

vizitky

Možná byste si řekli, že v době všudypřítomného internetu, kdy se digitalizuje všechno, co jde, dopisy nahradily e-maily, recepty na léky vám lékař zašle do telefonu, místo pohledu se posílají elektronické pozdravy z dovolených a v jedné malé čtečce s sebou nosíme celou svou knihovnu, kamkoliv jdeme, jsou klasické navštívenky již dávnou minulostí.

Opak je ale pravdou. Právě v této době, kdy člověk chtě nechtě takřka nemůže odtrhnout oči od obrazovek elektronických zařízeni, ať už je to smartphone, notebook nebo tablet, lidé totiž ocení něco, na co si mohou skutečně fyzicky sáhnout. 

A toho byste měli v rámci propagace svého podnikání nebo živnosti rozhodně využít. Je ale taktéž samozřejmě potřeba být při tvorbě vizitek originální, abyste v pozitivním slova smyslu vyčnívali z paklu nudných bílých, nebo naopak nevkusní barevně i obsahově zpracovaných vizitek, které má ve svém vizitkáři nebo v šuplíku snad každý člověk. Vizitka je skutečně a doslova vaší vizitkou. Proto je opravdu nezbytně nutné si na jejím vzhledu i obsahu dát záležet. Pojďme se společně podívat na to, jaké máte při tvorbě vizitek možnosti.

Mějte na paměti, že vzhled a obsah vizitky o vás vypovídá mnoho

Co do velikosti, doporučujeme vám si vybrat spíše klasický formát vizitky. A to jednoduše proto, aby se každému vešla do diáře, peněženky nebo vizitkáře. Živíte-li se profesí se specifickými rysy, samozřejmě tomu můžete uzpůsobit i vzhled vizitky. Například kadeřnice si na ni může nechat vyobrazit nůžky, autoopravář nářadí apod. Nedopusťte ale, aby vizitka vypadala jako nejednotná slátanina hýřící barvami.

Je totiž třeba si uvědomit, že co se může líbit vám, může odradit potenciálního zákazníka. V rámci finančních možností volte papír s co nejvyšší gramáží, který případně ještě doplňte atraktivní povrchovou úpravou. Na dotek příjemné provedení soft touch je skvělý nápad, stejně jako lesklá či matná folie v kombinaci s parciálním lakem. Informační obsah vizitky by měl být co nejstručnější. Můžete ale připojit třeba krátké motto nebo zmínku o úspěších vaší firmy.

Vyzkoušejte moderní způsob tisknutí a šetřete čas i finance

Máte už jasnou vizi toho, jak by měla vaše vizitka vypadat, nebo se potřebujete nechat trochu navést a získat inspiraci? Tak jako tak pro vás máme skvělý tip. Místo osobního dojíždění do klasické tuctové tiskárny vyzkoušejte moderní, chytrý, a často i výhodnější způsob tisknutí – online tiskárny. Ty mají na svých stránkách propracovaný objednávkový systém, do něhož zadáte svou zakázku i s požadovanými parametry a detaily.

A to, ať už tisknete vizitky, chcete si nechat vyrobit firemní propisky nebo třeba deštníky se svým logem. Po celou dobu máte také možnost vidět finální cenu své objednávky. Pokud operujete s nízkým budgetem vyhrazeným na tisk vizitek, je pro vás přehledný objednávkový systém přímo ideální, neboť si parametry vizitek můžete upravovat tak, abyste s výslednou částkou byli spokojeni vy i firemní rozpočet.

susenky

 

vypich.cz